O ustanoviteljih
Ustanovitelja podjetja
Marko Vlah:
Marko Vlah je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani. Svojo karierno pot je po diplomi začel v komerciali Poslovnega sistema Mercator, kjer se je prvič srečal z Upravljanjem z blagovnimi skupinami. Karierno pot je nadaljeval v podjetju Reckitt Benckiser Adriatic d.o.o, v oddelku Trade Marketing, kjer je za omenjeno podjetje sodeloval pri procesu UBS za vse blagovne skupine, kjer Reckitt Beckiser nastopa. Leta 2005 ustanovi podjetje CMS svetovanje d.o.o.
Boštjan Ponikvar:
Boštjan Ponikvar je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani. Svojo karierno pot je že med študijem začel v Poslovnem sistemu Mercator, kjer je bil del ekipe, ki so jo izobraževali retail strokovnjaki iz ASDA-e, ki so takrat na novo postavili temelje Mercatorjeve trgovine. Tako se je naučil izdelovati lay-oute trgovin, prilagajati trgovinsko opremo posameznim kategorijam, pozicionirati kategorije v prostor in same izdelke na prodajno mesto. Potem je nov izziv našel v Pivovarni Union d.d., kjer je bil zaposlen kot vodja službe za Category Management in vodja potnikov na terenu. V okviru skupine PLG je izdeloval in svetoval na področju baz podatkov, analizah prodaje, izdelavi realogramov in planogramov,... pri trgovcih kot so Mercator, Tuš, Spar, Petrol, OMV,.. Leta 2016 zapusti podjetje zaradi zmanjšanega obsega poslovanja.
Marko Vlah:
Marko Vlah je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani. Svojo karierno pot je po diplomi začel v komerciali Poslovnega sistema Mercator, kjer se je prvič srečal z Upravljanjem z blagovnimi skupinami. Karierno pot je nadaljeval v podjetju Reckitt Benckiser Adriatic d.o.o, v oddelku Trade Marketing, kjer je za omenjeno podjetje sodeloval pri procesu UBS za vse blagovne skupine, kjer Reckitt Beckiser nastopa. Leta 2005 ustanovi podjetje CMS svetovanje d.o.o.
Boštjan Ponikvar:
Boštjan Ponikvar je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani. Svojo karierno pot je že med študijem začel v Poslovnem sistemu Mercator, kjer je bil del ekipe, ki so jo izobraževali retail strokovnjaki iz ASDA-e, ki so takrat na novo postavili temelje Mercatorjeve trgovine. Tako se je naučil izdelovati lay-oute trgovin, prilagajati trgovinsko opremo posameznim kategorijam, pozicionirati kategorije v prostor in same izdelke na prodajno mesto. Potem je nov izziv našel v Pivovarni Union d.d., kjer je bil zaposlen kot vodja službe za Category Management in vodja potnikov na terenu. V okviru skupine PLG je izdeloval in svetoval na področju baz podatkov, analizah prodaje, izdelavi realogramov in planogramov,... pri trgovcih kot so Mercator, Tuš, Spar, Petrol, OMV,.. Leta 2016 zapusti podjetje zaradi zmanjšanega obsega poslovanja.
Če nas ne najamete vi, nas lahko vaša konkurenca.
[11.05.2011]
Upravljanje blagovnih skupin je proces, ki obravnava blagovne skupine kot strateške poslovne enote (startegic business units) z namenom, da v čim večji meri zadovoljijo potrebe kupca in na ta način na...