Upravljanje blagovnih skupin
Upravljanje blagovnih skupin

je proces, ki obravnava blagovne skupine kot strateške poslovne enote (startegic business units) z namenom, da v čim večji meri zadovoljijo potrebe kupca in na ta način na dolgi rok izboljšujejo poslovne rezultate.


Izdelava realogramov – S pomočjo programske opreme Vam izdelamo natančno postavitev trenutnega stanja na prodajnih policah, in jih analiziramo po Vaših željah

  EXAMPLE 1


Izdelava planogramov – S pomočjo programske opreme Vam izdelamo načrt postavitev celotne blagovne skupine ali samo Vaših izdelkov. Planograme izdelamo na podlagi podatkov o prodaji, trendov, želj naročnika, itd…

EXAMPLE 2

Analiza prodajnega prostora – Tako realograme kot planograme Vam s pomočjo programske opreme analiziramo. Izmerimo lahko delež blagovne znamke, deleže segmentov, dneve obrata artiklov na policah...

EXAMPLE 3

Izdelava postavitev izpostavitev – S pomočjo programske opreme Vam izdelamo načrt postavitev Vaših izdelkov na stojalih, zaključkih gondol, itd… v 3D tehniki. Na podlagi izdelanih predlogov Vam izračunamo tudi količine izdelkov, ki bodo izpostavljeni.

EXAMPLE 4

Svetovanje pri izbiri asortimana – Za vsako specifično prodajno mesto, format, lokacijo… Vam lahko pomagamo pri izbiri optimalnih asortimanov, ki zagotavljajo zadovoljstvo kupcev ter posledično večjo prodajo

Če nas ne najamete vi, nas lahko vaša konkurenca.

 
[11.05.2011]
Upravljanje blagovnih skupin je proces, ki obravnava blagovne skupine kot strateške poslovne enote (startegic business units) z namenom, da v čim večji meri zadovoljijo potrebe kupca in na ta način na...

CMS svetovanje d.o.o.

Tržaška 207
1000 Ljubljana
gsm: +386 41 362 004
e-pošta: info@cms-svetovanje.si